Yves Saint Laurent beloont Facebook fans
Speciaal voor de Facebook fans wordt er een limited edition oogschaduw palet verkocht.
Het Franse modehuis Yves Saint Laurent ontwierp speciaal voor de Facebook fans een limited edition oogschaduw palet dat enkel via de sociale netwerksite te verkrijgen zal zijn. Dat meldt de Franse Vogue.
Sociale netwerksites zijn niet meer weg te denken uit de marketingstrategie van grote luxemerken. Ook Yves Saint Laurent maakt gebruik van websites zoals Facebook om een breder publiek te bereiken. Daarom hebben ze een product ontworpen dat enkel via de netwerksite verkrijgbaar is.
Het ‘Devoted to fans’ palet is een samenwerking van Marketing Directeur Carla de Préval en Facebook. Het resultaat: een ‘Facebook blauw’ doosje met daarin vier nieuwe oogschaduwtinten.
Het kleurenpalet is verkrijgbaar vanaf 20 juli in beperkte oplage via de Yves Saint Laurent Fragrences & Beauty Facebook pagina. Een doosje kost 48,50 euro. (RDM)
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier