Women's Wear Daily is een van de toonaangevende Amerikaanse lifestylemagazines dat zich onder meer bezighoudt met modeverslaggeving, retailberichten en de schoonheidsindustrie. Jaarlijks buigen ze zich over al het cosmeticamoois en beslissen ze met een panel van experts wie er voor het afgelopen jaar in de bloemetjes gezet mag worden.

Zo ontving Shiseido's Yoshiharu Fukuhara, kleinzoon van de oprichter van het merk, de Visionary Award omdat hij tijdens zijn hele carrière het beste van het Oosten wist samen te brengen met al het goede van het Westen.

Hieronder de volledige lijst:

Visionary Award:

Yoshiharu Fukuhara (Shiseido Co., Ltd.)

Product van het jaar (luxe): Make-up: Nars Andy Warhol Collection

Huidverzorging: La Mer The Moisturizing Soft Cream

Parfum: Lancôme La Vie Est Belle

Product van het jaar (grootverkoop):

Make-up: Garnier Skin Revew Miracle Skin Perfector B.B. Cream

Huidverzorging: Avon Anew Clinical Pro Line Eraser Treatment

Haarverzorging: Pantene Expert Collection

Merk van het jaar:

Luxe: Yves Saint Laurent Beauté

Grootverkoop: L'Oréal Paris

Nieuwkomer van het jaar: Luxe: Ciaté

Grootverkoop: Hair Rules

Lancering van het jaar:

Luxe: Aerin

Grootverkoop: Red Carpet Manicure

Marketeer van het jaar: Luxe: Jane Hertzmark Hudis (Estée Lauder)

Grootverkoop: Gina Boswell (Unilever)

Retailer van het jaar: Luxe: Selfridges

Grootverkoop: Family Dollar

Digitale vernieuwer van het jaar:

Luxe: Sephora

Grootverkoop: Revlon

Corporate Social Responsibility Award:

Groupe Clarins

Reclamecampagne van het jaar: Benefit Cosmetics, Glamouriety

Creative Influencer Award:

Frédéric Malle

(KS)

Women's Wear Daily is een van de toonaangevende Amerikaanse lifestylemagazines dat zich onder meer bezighoudt met modeverslaggeving, retailberichten en de schoonheidsindustrie. Jaarlijks buigen ze zich over al het cosmeticamoois en beslissen ze met een panel van experts wie er voor het afgelopen jaar in de bloemetjes gezet mag worden. Zo ontving Shiseido's Yoshiharu Fukuhara, kleinzoon van de oprichter van het merk, de Visionary Award omdat hij tijdens zijn hele carrière het beste van het Oosten wist samen te brengen met al het goede van het Westen. Hieronder de volledige lijst:Visionary Award: Yoshiharu Fukuhara (Shiseido Co., Ltd.) Product van het jaar (luxe): Make-up: Nars Andy Warhol Collection Huidverzorging: La Mer The Moisturizing Soft Cream Parfum: Lancôme La Vie Est Belle Product van het jaar (grootverkoop): Make-up: Garnier Skin Revew Miracle Skin Perfector B.B. Cream Huidverzorging: Avon Anew Clinical Pro Line Eraser Treatment Haarverzorging: Pantene Expert Collection Merk van het jaar: Luxe: Yves Saint Laurent Beauté Grootverkoop: L'Oréal Paris Nieuwkomer van het jaar: Luxe: Ciaté Grootverkoop: Hair Rules Lancering van het jaar: Luxe: Aerin Grootverkoop: Red Carpet Manicure Marketeer van het jaar: Luxe: Jane Hertzmark Hudis (Estée Lauder) Grootverkoop: Gina Boswell (Unilever)Retailer van het jaar: Luxe: Selfridges Grootverkoop: Family Dollar Digitale vernieuwer van het jaar: Luxe: Sephora Grootverkoop: Revlon Corporate Social Responsibility Award: Groupe Clarins Reclamecampagne van het jaar: Benefit Cosmetics, Glamouriety Creative Influencer Award: Frédéric Malle (KS)