Weekend Beauty Awards: de winnende reclamespots

Bekijk hier de drie finalisten binnen de gloednieuwe categorie Best Publicity

Aangezien reclamespots steeds ingenieuzer worden, werd besloten een nieuwe categorie toe te voegen aan de Weekend Beauty Awards. Zie hieronder de drie finalisten die mee streden voor de Best Publicity Award.

Chanel Coco Mademoiselle

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Schakelde grote namen in voor haar nieuwe campagne: Karl Lagerfeld ontwierp de verleidelijke jumpsuit, Mario Testino kiekte de campagne en Joe Wright maakte een heuse minifilm waarin Keira Knightley zich van haar verleidelijkste kant laat zien.

Nina Ricci L’Air

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Kreeg een frisse, jonge en speelse campagne die flirt met de codes van het huis, en meer bepaald van parfumklassieker L’Air du Temps. Een mooi voorbeeld van hoe een rijk verleden op een moderne manier kan worden vertaald.

Winnaar: Madly Kenzo.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Bracht weer wat vrolijkheid in de reclame met een speelse campagne vol kleur en vlinders, die je meteen een goed gevoel geeft. Bovendien is het heel coherent met de visuele stijl van het merk.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content