Verwennerij voor de recessionista

The Body Shop lanceert producten die ‘luxueus, maar toch betaalbaar’ zijn.

In deze tijden van financiÔle crisis beseft The Body Shop dat de fashionista intussen misschien wel minder geld heeft en een ‘recessionista’ geworden is. En dat ze ook op wellness zal besparen. Daarom lanceert de cosmeticaketen een reeks geschenkendozen die ‘luxueus’ en ‘ethisch’ zijn, maar toch niet ruïneren.

Zo denkt The Body Shop troost te kunnen bieden met de Spa Wisdom (29,8 euro), een gamma producten waarmee de recesssionista zich in de badkamer kan verwennen. En alleszins een pak goedkoper dan een weekendje Thalassotherapie. Voor mannen is er bijvoorbeeld de verzameling producten op basis van Peruviaanse maccawortel (25 euro). En als de ex-fashionista voor 60 euro aankoopt, krijgt ze er een extra tasje verzorgingsproducten bij.

Caroline Lallemand/Ann Heylens.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content