Sofia Coppola regisseert reclamefilm voor parfum Daisy

BFF zijn van Sofia Coppola heeft zo zijn voordelen. Voor de nieuwe reclamecampagne van het parfum Daisy wist Marc Jacobs zijn vriendin te strikken als regisseuse. Het resultaat is een dromerige reclamefilm, met de typische Sofia Coppola-elementen.

BFF zijn van Sofia Coppola heeft zo zijn voordelen. Voor de nieuwe reclamecampagne van het parfum Daisy wist Marc Jacobs zijn vriendin te strikken als regisseuse. Het resultaat is een dromerige reclamefilm, met de typische Sofia Coppola-elementen. In september tweette een enthousiaste Marc Jacobs, ‘beste vrienden maken magie samen: onze dierbare Sofia Coppola zal de Daisy tv-reclame regisseren tijdens het najaar.’ Jacobs vertrouwde zijn boezemvriendin zelfs zodanig dat hij niet aanwezig was tijdens de opnames.

‘Sofia is al jarenlang een goede vriendin van mij. Ik hou van haar als persoon. We hebben kleinere projecten gedaan samen. Zo was ze bijvoorbeeld model voor onze campagnes, vertelde de ontwerper over de samenwerking.

Ook de regisseuse uitte lovende woorden over haar vriend. ‘Ik vond het fantastisch om de reclamefilm te maken voor hem omdat we zo’n gelijkaardige smaak hebben en ik weet wat hij leuk vindt. Ik wilde het echt goed doen omdat het voor mijn goede vriend was,’ aldus Coppola. Toen er gevraagd werd door de Telegraph of ze een BFF geheim over Jacobs wilde delen, onthulde ze dat de ontwerper erg ‘silly’ kan zijn. Zo houdt hij bijvoorbeeld van low-brow komedie, wat een grappige combinatie is met zijn super gesofisticeerde smaak.

De kortfilm met model Ondria Hardin duurt maar 22 seconden, maar neemt ons onmiddellijk mee naar scenes uit ‘The Virgin Suicides’ en ‘Marie Antoinette’. (LP)

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content