Ruiken naar Jimmy Choo

Het hippe schoenenlabel lanceert voor het eerst een parfum.

Jimmy Choo: aan duidelijkheid laat de naam van het nieuwe parfum van het hippe schoenenlabel niet te wensen over. Creatief directeur en stichtster Tamara Mellon onthulde de geur vorige week in Londen.

“Het was een natuurlijke volgende stap” aldus Mellon aan Woman’s Wear Daily. “Ik wil al heel lang parfum maken. Ik wil een vrouw volledig van accessoires voorzien en parfum is iets wat ze elke dag draagt”.

De geur werd ontwikkeld door Inter Parfums en samengesteld door Olivier Polge. Het is een moderne, fruitige geur met groene noten, exotische orchidee en Indonesische patchoeli. Mellon omschrijft hem als ‘vrouwelijk, krachtig en heel sensueel’.

Mellon tekende zelf het flesje, waarvoor ze zich liet inspireren door Murano-glas. Ze verschijnt ook in de advertentie-campagne die gemaakt werd door Inez van Lamsweerde en Vinoodh Matadin.
Mellon mag zich trouwens sinds vorige week Officer of the Order of the British Empire (OBE) noemen. Ze kreeg de eretitel vorige week op Buckingham Palace.

AH.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content