Rituals lanceert nieuwe collectie rond ‘Laughing Buddha’

Cosmeticamerk Rituals wil ons doen glimlachen. Naar aanleiding van hun nieuwe Laughing Buddha bodycare-collectie lanceren ze een vrolijke campagne met bijhorende wedstrijd.

Cosmeticamerk Rituals wil ons doen glimlachen. Naar aanleiding van hun nieuwe Laughing Buddha bodycare-collectie lanceren ze een vrolijke campagne met bijhorende wedstrijd.

De lachende boeddha, die meer dan duizend jaar geleden in China leefde, is de inspiratiebron voor de nieuwe verzorgingslijn van Rituals. Zo ontwikkelden ze enkele producten die een gevoel van optimisme, geluk en blijdschap met zich meebrengen. Bovendien is het wrijven over de buik van boeddha al eeuwenlang een ritueel dat geluk brengt. De nieuwe Laughing Buddha body care collectie van Rituals bevat acht energierijke producten met verkwikkende ingrediënten zoals citrusvruchten.

Vrolijke wedstrijd

Bij de ‘What makes you smile’ campagne van hun nieuwe lichaamsverzorgingslijn hoort ook een leuke wedstrijd. Je kan namelijk één van de Laughing Buddha cadeausets winnen ter waarde van 104,50 euro. Om te kunnen winnen moet je een foto posten op hun website van iets dat je laat lachen. Deelnemen kan nog tot en met zondag 16 juni 2013.

Onverwachte glimlach
In de bijhorende campagnevideo zien we hoe Rituals een undercover acteur plaatst tussen enkele mensen die nietsvermoedend op hun tram staan te wachten. De man barst spontaan in lachen uit en zorgt voor een glimlach op het gezicht van de mensen.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

(AV)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content