Rihanna uit de kleren voor Nivea

© reuters

De RnB-diva werd als muze uitverkoren voor de nieuwe campagne van verzorginsmerk Nivea, dat onlangs 100 kaarsjes uitblies.

100 jaar is het verzorgingsmerk Nivea geworden, en dat mag Rihanna komen meevieren. De RnB-diva werd als muze uitverkoren voor de volgende Nivea-campagne.

De nieuwe campagne “100 Years Skincare for Life” verschijnt in mei en zal worden opgefleurd door een weinig verhullende Rihanna. Die bedankte onlangs nog Playboy-baas Hugh Hefner voor de cover van zijn wereldbekende naaktmagazine. Ze blijft nu ook trouw aan haar principes en verlangt van Nivea een klassevolle reportage.

Het cosmeticabedrijf – dat ook sponsor is van de volgende Rihanna-tournee (Loud) – kijkt met enthousiasme uit naar de samenwerking: “We zijn heel opgetogen dat Rihanna onze honderdste verjaardag wil meevieren. Ze zal ook een nieuwe generatie Nivea-fans aanspreken”, verklaart Markus Pinger, raadslid van Nivea.

Ghizlaine Chérif/Vincent Fobelets

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content