Pink nieuw gezicht van Cover Girl Cosmetics
Popzangeres en kersverse mama Pink is het Nieuwe gezicht van Cover Girl. Ze zal te zien zijn in de herfstcampagnes van het cosmeticamerk waarmee creatief directeur Pat McGrath een meer edgy kantje van schoonheid in de verf wil zetten.
Popzangeres en kersverse mama Pink is het Nieuwe gezicht van Cover Girl. Ze zal te zien zijn in de herfstcampagnes van het cosmeticamerk waarmee creatief directeur Pat McGrath een meer edgy kantje van schoonheid in de verf wil zetten.
Er zijn zo van die merken wiens reclamespotjes je vanbuiten kent nog voor ze goed en wel uitgezonden worden. Dankzij America’s Next Top Model is Cover Girl Cosmetics een begrip voor jonge meisjes, want voor ieder model in spé dat over haar tong struikelt wanneer ze de finale reclamespot moet opnemen is er wel een vijf jaar oude kleuter die het hele script vlekkeloos afratelt voor haar televisietoestel.
Door prime-time te buishangen weten we dus perfect dat we voor “lush long lashes that last forever” beroep moeten doen op de nieuwe lash blast fusion mascara van Cover Girl. Best straf, voor een merk dat jarenlang niet eens in Europa verkocht werd.
Cover Girl gaat steeds prat op frisse, jonge gezichten die een heleboel persoonlijkheid uitstralen. Naast enkele gaatwelbespraakte winnaressen van America’s Next Topmodel kon het merk ook al rekenen op de steun van onder meer Drew Barrymore, Taylor Swift en Ellen Degeneres. Nu mag popzangeres Pink zich dus ook bij het rijtje aansluiten; het creatieve team vond haar duidelijk easy, breezy en beautiful genoeg om de nieuwe herfstcollectie te promoten, die volgens het merk zelf een meer edgy benadering van schoonheid zal tentoonstellen.
“Pink is een krachtig en niet-alledaags rolmodel dat zich goed in haar vel voelt en zegt dat je moet opkomen voor wie je bent”, zegt Esi Eggleston Bracey, general manager van Cover Girl Cosmetics. “We bewonderen Pink’s houding en muziek al jaren en zijn gek op de energie en het zelfvertrouwen dat ze uitstraalt. Ze is zo cool als ze eruit ziet en bijgevolg een geweldige aanvulling voor de Cover Girl familie”, aldus Eggleston Bracey. Hoe de Cover Girl herfstlijn er concreet uit zal zien is nog niet bekend, al zouden we het wel zo fijn vinden moest deze vijftig (of misschien net wat minder) tinten roze bevatten. (KS)
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier