Nicki Minaj, Ricky Martin en MAC tegen AIDS

Be bold, be beautiful, be safe.

Zij staat voor levendige kleuren, hij voor een onvervalste portie gay glam: Nickie Minaj en Ricky Martin vormen het perfecte duo om Macs make-uplijn ‘Viva Glam’ te promoten. Ze treden daarmee in de voetsporen van Lady Gaga, Christina Aguilera, Elthon John en andere kleurrijke popsterren.
De nieuwe campagne, van de hand van David La Chapelle, showt beide sterren in een kitscherige setting met veel toeters en bellen en een enorme roze lipstick. Toch is het niet helemaal rooskleurig: onder het motto “be bold, be beautiful, be safe” wordt de Aidsproblematiek aangekaart.

Zoals steeds gaat de opbrengst van de Viva Glam producten integraal naar de strijd tegen HIV. Sinds de eerste collectie, in 1994, verzamelde MAC al 240 miljoen dollar.

Voor de gelegenheid brengt het cosmeticabedrijf twee nieuwe producten uit: de felroze Viva Glam Nickie lipstick en de Viva Glam Ricky lip conditioner. (IVDH)

Viva Glam Nickie: 11 euro bij MAC

Viva Glam Ricky: 11 euro bij MAC

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content