Mark Ronson is gezicht van Fendi

Hij zal de eerste herengeur van het Italiaanse merk promoten.

Het Italiaanse modehuis Fendi koos de Britse muzikant en producer Mark Ronson als gezicht voor de campagne rond hun eerste herengeur. Voor de campagne zocht Fendi een moderne man die rock-‘n-roll uitstraalt. Mark Ronson bleek de juiste man voor de job. Volgens het merk belichaamt de Britse muzikant hun visie op mannelijkheid: verleidelijk, uniek, opgewekt en chique.

Van muzikant tot muze
Mark Ronson is een creatieve duizendpoot. Afkomstig uit een muzikale familie zette hij al snel zijn eerste stappen in de muziekwereld. Zijn zus is de bekende DJ Samanta Ronson die in het verleden aanpapte met de rebelse actrice Lindsay Lohan. Zelf werkte de Britse producer en muzikant samen met Amy Winehouse, Adele, Duran Duran, Rufus Wainwright en Bruno Mars.

Hij is een van de beste DJ’s ter wereld en componeerde in samenwerking met de Britse zangeres Katy B het themalied van de Olympische Spelen in Londen. Voor de ‘Move to the Beat’ campagne, gesponsord door frisdrankproducent Coca-Cola, trommelde hij enkele van de beste atleten ter wereld op. Het geluid van hun sportbewegingen vormen de achtergrondmuziek van het nummer. (JK)

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

De allereerste herengeur van Fendi is vanaf 23 augustus verkrijgbaar.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content