MAC kondigt samenwerking met Proenza Schouler aan

Na Rihannas succesvolle samenwerking met MAC is het de beurt aan Proenza Schouler. Het cosmeticamerk slaat de handen in elkaar met ontwerpers Jake McCollough en Lazaro Hernandez om een limited-edition make-upcollectie te creëren.

Na Rihannas succesvolle samenwerking met MAC is het de beurt aan Proenza Schouler. Het cosmeticamerk slaat de handen in elkaar met ontwerpers Jake McCollough en Lazaro Hernandez om een limited-edition make-upcollectie te creëren. Omdat schoonheid altijd een grote rol heeft gespeeld in Proenza Schoulers filosofie kunnen McCollough en Hernandez zich volledig vinden in de visie van het beautymerk. MAC levert immers al jaren de cosmeticaproducten voor Proenza Schoulers catwalkshows en de ontwerpers zien deze samenwerking als een gelegenheid om de aantrekkelijke Schoulervrouw naar het publiek te brengen.

De lentecollectie zal vanaf april 2014 in de winkelrekken liggen. Make-upliefhebbers kunnen zich verwachten aan Ombre gezichtspoeders, kleurrijke lippenstiften, Pro Longwear eyeliners, lippenpencelen en uiteraard nagellak. Italiaans fotograaf Mario Sorrenti zal de campagne verzorgen. (JF)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content