Lush, dat vooral gekend is voor de frisse en 'handmade' badproducten, lanceert een eerste make-uplijn. De collectie kreeg de naam 'Emotional Brilliance'. Voor elke gemoedstoestand een gepaste tint, dat is de filosofie voor de make-up van Lush.

De make-upcollectie bestaat uit een reeks mascara's, kleurrijke lipsticks, eyeliners, oogschaduw, gezichtspoeder en foundation.

Elk product heeft de benaming van een emotie of persoonlijkheidskenmerk meegekregen. Zo is 'Bubbly' een rode lipstick, 'Calm' is een turquoise eyeliner en 'Intuitive' is een gouden oogschaduw. Lush wil met de make-up tegemoet komen aan de gemoedstoestand of een persoonlijkheidskenmerk van de gebruikster in combinatie met de heersende trends. (LVR)

Lush, dat vooral gekend is voor de frisse en 'handmade' badproducten, lanceert een eerste make-uplijn. De collectie kreeg de naam 'Emotional Brilliance'. Voor elke gemoedstoestand een gepaste tint, dat is de filosofie voor de make-up van Lush. De make-upcollectie bestaat uit een reeks mascara's, kleurrijke lipsticks, eyeliners, oogschaduw, gezichtspoeder en foundation. Elk product heeft de benaming van een emotie of persoonlijkheidskenmerk meegekregen. Zo is 'Bubbly' een rode lipstick, 'Calm' is een turquoise eyeliner en 'Intuitive' is een gouden oogschaduw. Lush wil met de make-up tegemoet komen aan de gemoedstoestand of een persoonlijkheidskenmerk van de gebruikster in combinatie met de heersende trends. (LVR)