L’Occitane lanceert make-up
Het Franse beautymerk L’Occitane en Provence verkoopt nu ook make-up, naast zijn natuurlijke verzorgingsproducten en parfums.
Het Franse beautymerk L’Occitane en Provence staat al lang bekend om zijn natuurlijke verzorgingsproducten en parfums, maar nu lanceert het merk ook een make-uplijn.
De collectie ‘Pivoine’ – Frans voor ‘pioenroos’- bevat een ruime keuze aan make-upproducten, gaande van oogschaduw en lippenstift tot gezichtspoeder. Ook op natuurlijke basis. Zo zitten er geen parabenen in en beperkt L’Occitane het gebruik van synthetische pigmenten en siliconen.
Het kleurengamma oogt natuurlijk met frisse kleuren die we bij bloemen terugvinden. De oogschaduw is trouwens ook bedrukt met een bloemenprint, wat al een tijdje de trend is in de cosmeticawereld.
Aïsa Knockaert
De collectie Pivoine van L’Occitane, vanaf 10 euro voor een lippenstift, 26 euro voor gezichtspoeder.
Verkrijgbaar vanaf april 2010.
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier