Alsof we nog niet genoeg redenen hadden om onszelf te verwennen met Crème de la Mer gaat het huidverzorgingsmerk nu ook een samenwerking aan met National Geographic voor Wolrd's Ocean Day (8 juni 2013).

La Mer wil immers dat mensen zich realiseren hoeveel pracht er in onze zeeën en oceanen huizen -ze halen er immers zelf hun ingrediënten- en hoeveel van die schoonheid er verloren gaat. In een indrukwekkend filmpje nemen La Mer en National Geographic een duik in de wondere onderwaterwereld, geleid door oceanologe Dr. Sylvia Earle

.

Daarnaast brengt het huidverzorgingsmerk ook een limited edition van zijn beroemde Crème de la Mer op de markt en steunt het de Habitat Protection campagne van de internationale organisatie Oceanea. In de maalstroom van negatieve berichten over de mode- en cosmeticasector worden wij alvast héél erg blij van merken die het juiste proberen doen en het evenwicht van geven en nemen herstellen. Thumbs up, La Mer! (KS)

Alsof we nog niet genoeg redenen hadden om onszelf te verwennen met Crème de la Mer gaat het huidverzorgingsmerk nu ook een samenwerking aan met National Geographic voor Wolrd's Ocean Day (8 juni 2013). La Mer wil immers dat mensen zich realiseren hoeveel pracht er in onze zeeën en oceanen huizen -ze halen er immers zelf hun ingrediënten- en hoeveel van die schoonheid er verloren gaat. In een indrukwekkend filmpje nemen La Mer en National Geographic een duik in de wondere onderwaterwereld, geleid door oceanologe Dr. Sylvia Earle . Daarnaast brengt het huidverzorgingsmerk ook een limited edition van zijn beroemde Crème de la Mer op de markt en steunt het de Habitat Protection campagne van de internationale organisatie Oceanea. In de maalstroom van negatieve berichten over de mode- en cosmeticasector worden wij alvast héél erg blij van merken die het juiste proberen doen en het evenwicht van geven en nemen herstellen. Thumbs up, La Mer! (KS)