Niet iedereen die met een doos vol make-up voor de camera gaat zitten wordt wereldberoemd. Het landschap van beautyvloggers is namelijk zwaar verzadigd. Om het te maken in deze wereld heb je een radicaal andere aanpak en een ruime expertise nodig. Hoe je daar precies aan begint, kan je binnenkort leren in de nieuwe opleiding tot beautyvlogger die L'Oreal Paris en YouTube samen in het leven roepen.

Strenge selectie

Twee pijnpunten: de opleiding wordt in Frankrijk georganiseerd en de school zal slechts tien personen aannemen. De beauty vloggers in spé die zich bij de school mogen aansluiten, krijgen alle beauty-geheimen aangeleerd. Ze leren ook hoe ze een publiek rond hun video's moeten opbouwen.

De opleiding duurt in totaal zes maanden, en eindigt in december. In die tijd krijgen de studenten les van leidinggevenden van zowel YouTube als L'Oreal Paris. Omdat de tien uitverkorenen sowieso moeten wennen aan het 'gezien worden', wordt de hele ervaring vereeuwigd in een reality-show. Die zal te zien zijn op het YouTube-kanaal van L'Oreal Paris. Alsof al deze knowhow nog niet genoeg was, gaan de deelnemers op het einde van hun studie naar huis met een BeautyTUBE certificaat. Een vel papier dat de deuren naar een succesvolle - en winstgevende, niet te vergeten - carrière als beautyvlogger wagenwijd openzet.

(SDW)

Niet iedereen die met een doos vol make-up voor de camera gaat zitten wordt wereldberoemd. Het landschap van beautyvloggers is namelijk zwaar verzadigd. Om het te maken in deze wereld heb je een radicaal andere aanpak en een ruime expertise nodig. Hoe je daar precies aan begint, kan je binnenkort leren in de nieuwe opleiding tot beautyvlogger die L'Oreal Paris en YouTube samen in het leven roepen.Twee pijnpunten: de opleiding wordt in Frankrijk georganiseerd en de school zal slechts tien personen aannemen. De beauty vloggers in spé die zich bij de school mogen aansluiten, krijgen alle beauty-geheimen aangeleerd. Ze leren ook hoe ze een publiek rond hun video's moeten opbouwen.De opleiding duurt in totaal zes maanden, en eindigt in december. In die tijd krijgen de studenten les van leidinggevenden van zowel YouTube als L'Oreal Paris. Omdat de tien uitverkorenen sowieso moeten wennen aan het 'gezien worden', wordt de hele ervaring vereeuwigd in een reality-show. Die zal te zien zijn op het YouTube-kanaal van L'Oreal Paris. Alsof al deze knowhow nog niet genoeg was, gaan de deelnemers op het einde van hun studie naar huis met een BeautyTUBE certificaat. Een vel papier dat de deuren naar een succesvolle - en winstgevende, niet te vergeten - carrière als beautyvlogger wagenwijd openzet.(SDW)