Kim Catrall volgt Twiggy op als gezicht van Olay

© olay

Heeft Olay ook Catrall gephotoshopt?

Haar personage in Sex and the City was geobsedeerd door de eeuwige jeugd en in de meest recente film slikte ze een cocktail van vitamines en pillen om de tijd te laten stilstaan. Maar in het echte leven blijkt Kim Catrall haar toevlucht te nemen tot eenvoudigere middelen. Olay Total Effects, zo beweert de 54-jarige actrice, die het nieuwe gezicht wordt van het merk.

Catrall prijst in de campagne, die in het voorjaar wordt gelanceerd, Total Effects Anti-Aging Body Wash and Lotion aan, die ‘meer elasticiteit in 1 week en een jongere huid in 1 maand belooft’.

Hopelijk voor Olay wordt het een succesvollere campagne dan die met Twiggy, want die moest worden teruggetrokken wegens ‘misleidend’. Twiggy was voor de campagne immers al tĆ© drastisch gephotoshopt en dat pikten consumenten niet. Ook Kim Catrall ziet er voor haar 54 jaren toch wel uiterst rimpelloos uit in de campagne. Heeft Olay dan niets bijgeleerd?

Ann Heylens.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content