
In beeld: hoe make-up je helemaal kan transformeren
Het voorbije jaar dropten heel wat celebs selfies online waarbij ze zichzelf toonden zonder tonnen make-up. Beautylabel Max Factor wil het nu helemaal anders aanpakken.
Max Factor, dat dit jaar zijn tachtigste verjaardag viert, wil dat vrouwen de kracht van transformatie vieren. Het is de bedoeling dat je een selfie neemt van je onopgemaakte zelf en daarnaast een foto van hoe je eruit ziet met een glamoureus laagje make-up. Onder de hashtag ‘iwentoutlikethis’ kan je dit delen via de sociale media.
Eerder deze week berichtten we al dat Max Factor hét stijlicoon uit de jaren veertig ingeschakeld had als ambassadrice. Norma Jean Baker, ofte Marilyn Monroe, straalt op de campagnefoto’s. Haar verhaal is ook de perfecte verpersoonlijking van het idee dat een ‘girl-next-door’ dankzij make-up kan omgetoverd worden tot een bom.
Sterren als Gwyneth Paltrow en model Coco Rocha, twee gezichten van het label, deden het u al voor. Vooral de transformatie bij Paltrow is indrukwekkend. (AB)
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier