Door de participatie wordt het nog maar driejarige merk 1 miljard dollar waard. Coty zou het daar niet bij willen houden en heeft de optie om het label helemaal aan haar portfolio toe te voegen. Die zet past binnen de verjongingsstrategie van Coty, dat onder meer ook make-upmerken Burberry en Calvin Klein bezit. Het hoopt op die manier de meute volgers van de Kardashians mee te krijgen. Eind vorig jaar betaalde het beautyconcern nog 600 miljoen dollar voor een meerderheidsbelang in het cosmeticamerk van Kardashians halfzus Kylie Jenner.

Lees ook:

Het kendall jenner-effect

Door de participatie wordt het nog maar driejarige merk 1 miljard dollar waard. Coty zou het daar niet bij willen houden en heeft de optie om het label helemaal aan haar portfolio toe te voegen. Die zet past binnen de verjongingsstrategie van Coty, dat onder meer ook make-upmerken Burberry en Calvin Klein bezit. Het hoopt op die manier de meute volgers van de Kardashians mee te krijgen. Eind vorig jaar betaalde het beautyconcern nog 600 miljoen dollar voor een meerderheidsbelang in het cosmeticamerk van Kardashians halfzus Kylie Jenner.