Axe stuurt jongeren de ruimte in

Met de Apollo Space Academy lanceert Axe een unieke campagne.

Het verzorgingsmerk Axe heeft een unieke reclamecampagne gelanceerd. De Axe Apollo Space Academy geeft namelijk aan 22 jongeren de kans om in 2014 een ruimtereis te maken.

Samen met een van de eerste mannen op de maan, Buzz Aldrin, lanceert Axe een Space Academy en een aangepast productgamma: Axe Apollo. In totaal mogen er wereldwijd 22 jongeren deelnemen, waarvan ook twee Belgen.

Geïnteresseerden dienen eerst een profiel aan te maken op de website van Axe. Vervolgens bepalen een reeks proeven (redeneringsvermogen, creativiteit, omgaan met gewichtsloosheid en G-Kracht) wie eind 2013 tot de gelukkige finalisten behoort.

“Ruimtereizen is een volgende stap in de menselijke evolutie en ervaring”, aldus Buzz Aldrin, die zelf voet op de maan zette in 1969. “Ik ben blij dat Axe-jongeren de kans krijgen om zo’n buitengewone ervaring mee te maken.”

Voor deze reis heeft Axe een partnership afgesloten met de Space Expedition Corporation (SXC). Zij reserveren 22 plaatsen aan boord van het suborbitale ruimtetuig The Lynx dat meer dan 100 kilometer de ruimte ingaat. (RDM)

Het Axe Apollo productgamma bestaat uit deodorant-bodyspray (4,29 euro), een anti-transpirant (4,79 euro), een eau de toilette (6,99 euro), een revitaliserende douchegel (3,45 euro voor 250ml en 4,59 euro voor 400ml), een 2-in-1 shampoo en conditioner (4,49 euro) en een styling gel (3,99 euro). Alle Axe Apollo producten zijn vanaf 10 januari 2013 beschikbaar in de meeste supermarkten.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content