Alexa Chung brengt eerste make-upcollectie uit

© Facebook

De ‘it-girl’ heeft samen met Eyeko een capsulecollectie make-up uitgebracht. Eyeko koos specifiek voor Chung, omdat ze zo gek is op alle make-up voor de ogen.

De ‘it-girl’ heeft samen met Eyeko een capsulecollectie make-up uitgebracht. Eyeko koos specifiek voor Chung, omdat ze zo gek is op alle make-up voor de ogen.

De 29-jarige Alexa Chung heeft invloed op verschillende taken van de mode-industrie. Zo won ze maar liefst vier British Style Awards, werd een handtas van Mulberry naar haar genoemd en noemt Karl Lagerfeld haar een ‘schoonheid’. En dit keer zet ze ook stappen in een andere industrie: de cosmetica.

Zo heeft Alexa een capsulecollectie ontworpen voor het Britse merk Eyeko. Bij deze collectie van Chung ligt de nadruk vooral op make-up voor de ogen. Zo geeft ze je de kans om met de producten haar ‘kat-ogen’ na te bootsen, helemaal in jaren 60-stijl. De mascara bevat onder meer vitaminen A en E en zouden proteïnen bevatten die de groei van de wimpers zou bevorderen. De verschillende producten worden uitgebracht in een speciale verpakking.

Hollywoodcelebs die gek zijn op de producten van Eyeko zijn onder meer Jennifer Lawrence, Salma Hayek en Gemma Arterton.

De make-up van Alexa Chung voor Eyeko is onder meer verkrijgbaar bij Selfridges in Londen, maar wie weet ook binnenkort online. (LVR)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content