20 adventskalenders om 2020 mee af te sluiten
Ze komen elk jaar vroeger en vroeger en zijn soms meteen uitverkocht. Maar wie zijn hand op eentje kan leggen, verzekert zich wel een maand lang van een dagelijkse verrassing.
Een selectie van 24 schoonheidsverrassingen, allemaal gekozen uit de vlaggenschiplijnen van het merk, nodigen je elke dag uit voor een reis naar het hart van de Provence. Door het originele ontwerp is het een echt decoratief element dat met trots naast de kerstboom zal staan.
Als er één land is dat de kersttradities tot in de puntjes beheerst, dan is het wel het Verenigd Koninkrijk. Open elke dag een nieuw cadeau voor in bad, op het lichaam, handen of thuis. Allemaal geleverd in geuren die zijn ontworpen voor het seizoen.
Ook dit jaar kiest het Franse merk na de feestdagen voor een herbruikbare ‘ladekaptafel’. Magisch aftellen gegarandeerd voor make-upfans, want hiermee krijgen ze elke dag een volledig formaat krijgen – palet, eyeliners, nagellak, mascara’s, lippenstift …, tot kerstochtend. www.bourjois.fr
In dit kerstdorp met uitzicht op de mythische Eiffeltoren nestelen zich de favoriete producten van het Franse merk Lancôme. Verzorging en make-up worden gecombineerd met een paar parfumminiaturen.
Verfijning gegarandeerd met deze ladekast, prachtig geïllustreerd door kunstenaar Ugo Gattoni, die het ontwerp van de hele feestcollectie van het merk in 2020 signeert. Iconische producten – veel kaarsen – om elke dag te ontdekken, soms in miniformaat, soms zoals je het in de winkel koopt.
Zeker een van de meest poëtische adventskalenders, met zijn kleine kerstdorp dat oplicht en op zichzelf een mooie feestelijke versiering vormt. Naast de bestsellers van het merk in reisformaat, bevat het ook vier limited edition-kaarsen om aan te steken aan het begin van de adventweken.
Deze grote adventskalender bevat 25 geschenken in standaardformaat, variërend van bestsellers tot kerstnieuwigheden. Het bevat producten voor huidverzorging, voor in bad, lichaamsverzorging, make-up en nieuwe accessoires. Ideaal om een beautyfan te verwennen of zelf te ontspannen tijdens het (soms) stressvolle aftellen naar Kerstmis.
Een must voor make-up fans die allebei een glamoureuze look willen voor de feestdagen, maar ook het hele jaar door draagbare make-up willen.
Met deze serie miniatuurverzorgingsproducten die zelfs voor de meest gevoelige huiden geschikt zijn maak je een feest van elke dag, tot Kerstmis. Ze weten daarbij vaak ook mannen te plezieren. Allemaal in een recyclebare verpakking.
Een luxe kalender voor liefhebbers van producten zoals The Ordinary, Paula’s Choice of Pixi, maar ook glamoureuze make-up van bijvoorbeeld Dior en Gucci in miniversie. Bevat ook een door Francis Kurkdjian gesigneerde geurkaars.
Dompel jezelf onder in het universum van het merk met deze elegant ontworpen kalender en zijn 24 verrassingen – 23 reisformaten en 1 fullsize – ideaal om vertrouwd te raken met een van de bekendste biologische labels.
Het online verkoopplatform stelde een echet Best Of samen van de merken die het verdeelt, door producten voor het grote publiek te combineren met gespecialiseerde labels. zalando.be
Een van de weinige adventskalenders die producten aanbiedt voor dames en heren, maar ook voor de huid van alle leeftijden. Kortom: dit is iets voor het hele gezin. Kleine bonus voor fans van Huile Prodigieuse: er zijn verschillende miniatuurversies beschikbaar.
Het perfecte cadeau om de hele wereld van Acqua di Parma te ontdekken: een geurende verrassing – geur, zeep, douchegel, lichaamsverzorging … – wacht elke dag op je, nu de eindejaarsfeesten naderen.
Een designkalender die je zeker terugbrengt naar de kindertijd. Het is aan jou om in elke zak een product van het iconische merk voor verzorgingsproducten te steken. Het pakket bevat crèmes, lichaamsoliën om te gebruiken na het bad of de douche en een mooie selectie make-up.
Elke dag zijn eigen kleurrijke verrassing! Liefhebbers van nagellak halen met deze kalender bijna alle kleuren van de regenboog in huis.
Elk jaar vertrouwt dit Amerikaanse merk een kunstenaar de taak toe om zijn verpakking te ontwerpen. Dit keer is het de Franse ontwerper Maïté Franchi die je de wereld van het label laat herontdekken, in een doos gemaakt van gerecycleerd papier.
Dit Franse merk was een van de eersten die uitpakte met een herbruikbare doos, dit jaar bestaat de doos uit gerecycleerde productverpakkingen. In een bijzonder poëtisch decor verbergen de kleine doosjes lichaams- en gezichtsbehandelingen, maar ook parfums en make-up in miniformaat.
Verborgen achter de verpakking die eruitziet als een Victoriaans huis, bevat dit kleine kartonnen kastje met lades kaarsen, karakteristieke parfums, douchegels en lichaamsbehandelingen in reisformaat.
Geestig, die verpakking in de vorm van een flesje nagellak! Achter de kleine deurtjes schuilen klassieke en nieuwe seizoenskleuren, maar ook verzorgingsproducten en accessoires voor nagelverzorging.
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier