Kristen Bell zet zich in voor waterbeheer

© Twitter

Voor het derde jaar op rij schaart Kristen Bell zich achter de campagne Every Drop Counts. Deze campagne, die waterverspilling wil tegengaan, gaat uit van het milieubewuste beautymerk Neutrogena Naturals waar Bell het gezicht voor is.

Voor het derde jaar op rij schaart Kristen Bell zich achter de campagne Every Drop Counts. Deze campagne, die waterverspilling wil tegengaan, gaat uit van het milieubewuste beautymerk Neutrogena Naturals waar Bell het gezicht voor is.

Kristen Bell staat bekend om haar ecologisch verantwoorde levensstijl. De actrice eet vegetarisch, knuffelt luiaards en zet zich in voor het milieu. Ook dit jaar roept ze op om minder water te verspillen. Bell wil duidelijk maken dat de aanwezigheid van water op onze planeet – en dan vooral drinkwater – niet zo vanzelfsprekend is als vele mensen denken. Als iedereen een beetje beter nadenkt over hun persoonlijke watergebruik kunnen er miljoenen liters gespaard worden.

Juiste mentaliteit

Het beautymerk Neutrogena Naturals wil ook zijn steentje bijdragen en schenkt in de maand oktober 10 procent van de inkomsten van hun gezichtsreinigers aan initiatieven die waterbehoud als doel hebben. Bell is het frisse gezicht voor de campagne en geeft tips over hoe we allemaal wat minder water kunnen verspillen. Ze benadrukt dat we onszelf helemaal niets moeten ontzeggen, maar dat het gaat om de juiste mentaliteit.

Liefde voor de natuur

Voor de nieuwe campagnebeelden trok de actrice de natuur in. De foto’s werden gemaakt in de Ballona Wetlands in Los Angeles aan de oevers van een meer. In maart legde de actrice nog uit waarom ze deze campagne zo belangrijk vindt. ‘Sinds mijn jeugd hou ik van de natuur en van activiteiten buitenshuis. Als volwassene wil ik er dan ook voor zorgen dat onze natuurlijke bronnen een lang leven beschoren zijn,’ aldus Bell over haar motivatie. (LP)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content