Eastpak geeft jonge ondernemers een duwtje in de rug(zak)

Enkele van de 24 ambassadeurs van Eastpak. © Eastpak

Het accessoirelabel lanceert de Core Series-collectie met een originele campagne. De ambassadeurs van hun nieuwe lijn delen hun kennis met jonge, beginnende ondernemers.

Maar liefst 24 Europese creatieve ondernemers werden door Eastpak aangesteld als ambassadeurs van hun nieuwe Core Series-reeks. Deze tassen en rugzakken zijn niet alleen stoer, zoals je het van Eastpak gewoon bent, maar ze zijn ook uiterst functioneel voor hun doelpubliek van jonge ondernemende mensen.

Omdat je met een rugzak alleen geen topzaak opstart, wil het team van Eastpak nog wat verder gaan met hun ondersteuning. De 24 geselecteerde ondernemers, uit onder meer de communicatie- en technologiesector, zullen beginnende entrepreneurs coachen en hun ervaringen met hen delen. Je kan je als jonge ondernemer kandidaat stellen op de website van Eastpak. Niet alleen kan je dus de goede raad winnen van de mentoren, ook de volledige ‘Core Series’-collectie staat op de prijzenlijst. (AB)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content