Brits warenhuis voert campagne met lingeriemodellen in diverse maten

© Twitter

Ter gelegenheid van de onthulling van hun flagship winkel in Londen, heeft het Britse warenhuis campagne gevoerd met lingeriemodellen in diverse maten. Deze stunt sluit aan bij hun pogingen om een meer gevarieerd lichaamsbeeld te verspreiden.

Ter gelegenheid van de onthulling van hun flagship winkel in Londen, heeft het Britse warenhuis campagne gevoerd met lingeriemodellen in diverse maten. Deze stunt sluit aan bij hun pogingen om een meer gevarieerd lichaamsbeeld te verspreiden.

De gerenoveerde flagship winkel van Debenhams in Oxford Street heeft een volledige vloer gewijd aan lingerie waar merken zoals Triumph, Princesse TamTam, Wonderbra en Curvy Kate worden verkocht.

Om dit lingeriewalhalla te promoten, pakte het warenhuis uit met een fotoshoot waarin modellen in allerlei maten de kou trotseerden in niemendalletjes.

Om een divers lichaamsbeeld verder in te burgeren, zal Debenham ook nieuwe mannequins gebruiken in grotere maten dan gemiddeld. Deze zullen samen met de gebruikelijke mannequins lingerie tentoonspreiden in de winkel. (LP)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content