Belgisch interieurbureau wint prestigieuze winkelinterieurprijs in Londen

© King George

De creatievelingen van King George uit Sint-Niklaas mogen een plekje vrijmaken op hun schouw, want ze haalden met het door hen ontwerpen winkelconcept van Concept Fashion Store in Lochristi een internationale onderscheiding binnen.

De creatievelingen van King George uit Sint-Niklaas mogen een plekje vrijmaken op hun schouw, want ze haalden met het door hen ontwerpen winkelconcept van Concept Fashion Store in Lochristi een internationale onderscheiding binnen.

King George haalde het van maar liefst 600 tegenstanders uit de hele wereld. Enkele klinkende namen zoals de winkels van Oscar De La Renta in London, Max Mara in Milaan en Galeries Lafayette in Beijing. Ze werden geloofd om hun originele en vernieuwende concept dat een antwoord biedt op de retailuitdagingen van de toekomst.

“Nu winkels steeds meer concurrentie krijgen van internetshoppen, wisten wij via conceptbedenking een gepast antwoord te bieden, dankzij een creatieve invulling met storytelling”, klinkt het bij managing director Nicolas Block van King George. King George is bijvoorbeeld ook verantwoordelijk voor het uitdenken van het succesvolle concept van Balls&Glory van Wim Ballieu. (AB)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content