A.P.C. en Aesop lanceren Post-Poo Drops

De twee hippe bedrijven lanceren samen een toiletverfrissen.

De ‘Post-Poo Drops’ zijn het resultaat van de tweede samenwerking tussen het Franse kledingmerk A.P.C. en het hippe cosmeticabedrijf Aesop.

‘Post-Poo Drops’ is de ietwat onsmakelijke, maar vooral heel toepasselijke naam voor wat in feite een toiletdeodorant is. Hoewel het goedje op 1 april gelanceerd werd, bleek er geen grappenmaker in het spel.

De medewerkers van Aesop en A.P.C. waren vastberaden een trendy alternatief te bieden voor de artificiële geuren van traditionele toiletverfrissers, die ook ondanks hun naam bezwaarlijk verfrissend genoemd kunnen worden.

Citrus- en bloemenaroma verhelpen Post-Poo geurtjes
Met een desinfecterend en antibacterieel aroma van citrus en bloemen moeten de ‘Post-Poo Drops’ komaf maken met de geurtjes, die na “een nummer twee” in het kleinste kamertje achterblijven.

Tijdens een eerdere samenwerking bracht het duo ook al een modern alternatief op de droogkuis. In 2012 lanceerden ze het product ‘Fine Fabric Care’, een zeep die de meest delicate stofjes weer zo goed als nieuw doet lijken. (JK)

Het product ‘Post-Poo Drops’ kost 25 euro en is verkrijgbaar op de websites van A.P.C.en Aesop

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content