Promofilmpje nieuwe Ikea-catalogus steekt de draak met Apple

© Ikea

De nieuwe Ikea-catalogus is er. Al mag die dan voor een groot deel digitaal bewerkt zijn, toch kijken we telkens vol ongeduld uit naar het moment dat hij voor ons ligt. Ikea lanceerde een bijhorend filmpje waarmee ze lachen met alle technologische snufjes van iPads en consoorten.

De nieuwe Ikea-catalogus is er. Al mag die dan voor een groot deel digitaal bewerkt zijn, toch kijken we telkens vol ongeduld uit naar het moment dat hij voor ons ligt. Ikea lanceerde een bijhorend filmpje waarmee ze lachen met alle technologische snufjes van iPads en consoorten.

In het filmpje wordt Jörgen Eghammer, Chief Design Gürü van dienst, aan het woord gelaten. Daarin vertelt hij over het allernieuwste snufje dat de markt rijk is, namelijk een ‘bookbook’. Niets meer en niets minder dan de aloude Ikea-catalogus, welteverstaan.

Hij prijst het nieuwigheidje om zijn batterijen die levenslang meegaan, om de hoge kwaliteit van de foto’s, om de mogelijkheid tot scrollen en het aanduiden van favorieten (door een hoek van een bladzijde om te slaan). Heel leuk gedaan en ideaal getimed zo enkele dagen voor de lancering van de nieuwe gadgets van Apple. (AB)


De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content