Betoverend koffieapparaat

© Nespresso

Modeontwerper Manish Arora heeft de koffieapparaten en winkels van Nespresso in een feestelijk kleedje gestoken.

Er was eens… een koninkrijk Swig, met zijn koning Bacchitarius en zijn koningin Nespresso. Samen kregen ze zestien Prinsessen, die de zestien Grands Crus van Nespresso verpersoonlijken. Deze figuurtjes spelen de hoofdrol in de sprookjeswereld, die in de Nespresso-winkels tot leven wordt gebracht.

Modeontwerper Manish Arora is niet alleen de man achter het feestelijke winkelconcept van Nespresso, maar hij stak ook de koffiemachine zelf in een nieuw kleedje.

Het hele project kadert binnen N-Art, een initiatief waarbinnen Nespresso elk jaar een kunstenaar wil uitnodigen om het merk opnieuw uit te vinden.

Omwille van de typische combinatie van moderniteit en traditie in zijn werk kreeg de Indiase ontwerper als eerste de eer.

Elien Haentjens

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content