Raad jezelf op reis

Schiphol lanceert het spel Destination Unknown, waarbij je aan de hand van foto’s bestemmingen moet raden. Hoe meer bestemmingen je raadt, hoe verder de bestemming waar je een reis naartoe kunt winnen.

Elke minuut delen mensen online foto’s van de stad waar ze op dat moment verblijven. Schiphol lanceert daarom het spel Destination Unknown, waarbij je aan de hand van die foto’s bestemmingen moet raden.

Als je geluk hebt, uploadt iemand net een foto van het Vrijheidsbeeld, waardoor je meteen ziet dat het New York is. Maar raad je ook de bestemming van die off-track canyoning trip, waarvan drie jongens net een paar foto’s van online zetten?

Raad jezelf op reis

Het spel zelf is eenvoudig: bekijk de foto’s die via Instagram gedeeld worden, en geef op een wereldbol aan op welke Schipholbestemming de foto’s genomen zijn. Hoe meer bestemmingen je raadt, hoe verder de bestemming waar je een reis naartoe kunt winnen. Schiphol geeft twee retourtickets weg aan het eind van de campagneperiode.

Zelf spelen?

Speel Destination Unknown zelf op Destination Unknown. De game draait op desktop, tablet en smartphone. (MS)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content