Hier komt de bruid: trouwen is opnieuw 'in'

04/02/15 om 10:26 - Bijgewerkt om 10:26

'Wedding bellzzz' in de gloednieuwe reclamecampagne van Miss Dior, waarin Natalie Portman de wondermooie 'runaway bride' van dienst is.

Hier komt de bruid: trouwen is opnieuw 'in'

© Dior

Op de tonen van Janis Joplins 'Piece of my heart' wordt Natalie Portman, ofte Miss Dior, weggegeven aan de bruidegom. Maar dat is buiten Portman gerekend, die het op een lopen zet in haar sprookjesjurk van Dior Couture. De filmische clip, van de hand van regisseur Anton Corbijn, zorgt dus niet meteen voor het meest romantische beeld van het huwelijk. Maar hoewel Portman dus liever als Miss Dior door het leven gaat en niet als 'Madame', zijn trouwerijen steeds meer opnieuw een inspiratiebron voor de reclamewereld.

Voor de lentecampagne liet het Amerikaanse modelabel Tommy Hilfiger zich inspireren door een 'bohemian wedding' met topmodel en Victoria's Secret engel Behati Prinsloo. Prinsloo zat nog helemaal in hogere trouwsferen na haar eigen huwelijksfeest met Maroon 5-zanger Adam Levine. Het Tommy Hilfiger-trouwpartijtje is er eentje zonder veel glamour en glitter, maar het rustieke tuinfeest doet ons alvast wegdromen.

Hier komt de bruid: trouwen is opnieuw 'in'

© Tommy Hilfiger

In oktober van vorig jaar lazen we nog het nieuws, onder meer in Het Belang van Limburg, dat Belgen steeds romantischer worden. Uit cijfers van de FOD Financiën bleek toen dat we steeds minder scheiden en meer trouwen. De economische crisis had een invloed op de zin van de Belgen om geld uit te geven aan een prijzig huwelijksfeest en velen schoven het dus vooruit of vonden het onnodig. Maar steeds meer Belgen stappen dus in het huwelijksbootje. Laten we hopen dat de dames in kwestie zich vooral laten leiden door Tommy Hilfiger en hun sportschoenen thuislaten op hun trouwdag. (AB)

Hier komt de bruid: trouwen is opnieuw 'in'

© Tommy Hilfiger

Lees meer over:

Onze partners