Gini zoekt nieuw gezicht voor zomercampagne

29/03/13 om 16:53 - Bijgewerkt om 16:53

Bron: Knack Weekend

De licht bittere frisdrank Gini start de zoektocht naar een verleidelijk persoon om in hun zomercampagne 2013 te schitteren. Om het ultieme gezicht te vinden ontwikkelde Gini het concept 'The Ice Breaker'.

Gini zoekt nieuw gezicht voor zomercampagne

De licht bittere frisdrank Gini start de zoektocht naar een verleidelijk persoon om in hun zomercampagne 2013 te schitteren. Om het ultieme gezicht te vinden ontwikkelde Gini het concept 'The Ice Breaker'.


Het Franse frisdrankmerk Gini blaast 40 kaarsjes uit en daarbij hoort een nieuwe actie. Al vier decennia lang werkt Gini rond het thema verleiding in al zijn vormen en daar komen heel wat reclamecampagnes bij te pas. U kent vast en zeker nog wel de 'Gini, ik hou van jou' reclamefilmpjes die de provocerende Serge Gainsbourg regisseerde. Gini stond al bekend in 1979 voor zijn pikant getinte reclames en dat is sindsdien niet veranderd. Tot op vandaag wil het merk uitdagen en dat doet het ook met het nieuwe concept 'The Ice Breaker'.


Mythisch drankje


Gini lanceerde het 'The Ice Breaker' concept al in 2012 met veel succes. Het principe is eenvoudig: via affiches worden mensen bestookt met vragen zoals: 'hoe breken we het ijs en hoe kunnen we iemand verleiden?' Al 40 jaar vertelt Gini ons wat verleiden juist inhoudt maar nu wordt de consument aan het woord gelaten met het vervolg van 'The Ice Breaker', de zoektocht naar hét gezicht voor de zomercampagne 2013. (JJ)


Dit jaar spreekt Gini heel België aan via een interactief forum en via de Facebookpagina om deel te nemen aan de wedstrijd.

Hoe neem je deel? Gini biedt jouw vier mogelijkheden:


1. Neem een foto van jezelf via een speciale applicatie voor smartphones
2. Laat je fotograferen door de Gini-fotografen die op de heetste feestjes aanwezig zijn
3. Gebruik de fotoautomaten die Gini in de meest trendy bars van België zal plaatsen
4. Ga naar het platform op de website: www.gini.be

Vervolgens deel je je foto op Facebook. De persoon met de meeste likes wordt op de gevoelige plaat vastgelegd en wordt zo het gezicht van de nieuwe Gini zomercampagne.

Hier de top 3 beste Gini reclame:

Onze partners