Eastpak en A&Gallery winnen Toerisme Vlaanderen Award

Ze kregen de award voor hun “Sleeping under the stars” project.

Eastpak en A&Gallery hebben de Toerisme Vlaanderen Award voor de beste marketingcampagne van 2012 in ontvangst mogen nemen voor hun “Sleeping under the stars” project.

Deze zomer was de tentoonstelling van de Britse kunstenaar Storm Thorgerson te bezichtigen in Fort Napoleon in Oostende. Deze kunstenaar maakte het beeld voor de platenhoes van Pink Floyd “A Momentary Lapse of Reason” waarvoor hij 750 bedden liet aanrukken op een strand.

Om deze expositie en de campagne “When was the last time you did something for the first time” van Eastpak te promoten deden Eastpak en A&Gallery deze stunt nog eens over. Ze lieten 150 bedden naar het strand van Oostende verplaatsen en 150 gelukkigen mochten een nacht doorbrengen op het strand onder de sterrenhemel met de branding als achtergrondgeluid. Deze unieke ervaring werd mogelijk gemaakt door de steun van Toerisme Oostende.

Toerisme Vlaanderen schonk hun prijs aan Eastpak en A&Gallery vanwege hun creatieve actie en omdat ze er bovendien in geslaagd zijn een niet zo evidente tentoonstelling onder de aandacht te brengen op die manier. (LP)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content