Condé Nast lanceert eigen e-commerce platform

Condé Nast, de uitgeverij van onder andere Vogue , GQ en Vanity Fair is al een tijd geïnteresseerd in e-commerce platformen en investeerde onder andere in FarFetch en Vestiaire Collective. De uitgeverij maakte bekend dat ze nu ook zelf een online platform zal lanceren in de nabije toekomst.

Condé Nast, de uitgeverij van onder andere Vogue , GQ en Vanity Fair is al een tijd geïnteresseerd in e-commerce platformen en investeerde onder andere in FarFetch en Vestiaire Collective. De uitgeverij maakte bekend dat ze nu ook zelf een online platform zal lanceren in de nabije toekomst.

Franck Zayan is aangesteld als de directeur van het e-commerce platform dat onder de vleugels van Condé Nast US en Condé Nast International zal opereren. Zayan overziet momenteel de e-commerce voor Galeries Lafayette.

Het is nog niet duidelijk wat het project van de lifestyle-uitgeverij precies zal inhouden. De uitgeverij zei in een statement dat het platform zal ‘exploreren en ideeën ontwikkelen die onze lezers, gebruikers, reclamebureaus en zakenpartners kunnen dienen.’ Voor het einde van volgend jaar zal het platform online gaan. (LP)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content