Coca-Cola lanceert phoneography-wedstrijd

De wedstrijd is gekoppeld aan de tentoonstelling rond 125 jaar Coca-Cola.

Naar aanleiding van zijn 125ste verjaardag organiseert Coca-Cola een ludieke fotowedstrijd, gekoppeld aan de tentoonstelling ‘Coca-Cola: 125 jaar design’ die nog tot 26 februari in het Designmuseum van Gent loopt.
Deelnemers worden uitgedaagd om hun indruk over het design, de kleuren of de ervaring van Coca-Cola vast te leggen. Met deze inspirerende foto’s vertellen ze hoe het design van Coca-Cola hen inspireert in het dagelijkse leven.

Door de deelnemers te verplichten om foto’s te maken met hun smartphone, speelt Coca-Cola mooi in op de rage van phoneography. De meest gebruikte applicaties hiervoor zijn Instagram, Molo.me en Hipstamatic.

Coca-Cola stelde een vakjury samen om alle inzendingen te beoordelen en de beste eruit te halen. De drie uitverkoren beelden krijgen vanaf januari een vast stekje in de tentoonstelling. De winnaars gaan daarenboven aan de haal met een mooie Cola-Colaprijs. (FDC)

Elke deelnemer mag maximaal vijf foto’s inzenden. De wedstrijd loopt nog tot en met 7 januari. Voor verdere informatie kun je terecht op de website van Coca-Cola en op twitter via @CocaColaBelgium.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content