Stylist Jani Kazaltzis krijgt rol in Mooi en Meedogenloos

14/06/14 om 10:45 - Bijgewerkt om 10:45

Bron: Knack Weekend

Jani Kazaltzis, de populairste stylist van Vlaanderen, krijgt een rol in 'Mooi en Medogenloos', een van de populairste en meest bekeken soaps ter wereld.

Stylist Jani Kazaltzis krijgt rol in Mooi en Meedogenloos

© VIJF

Jani Kazaltzis, de populairste stylist van Vlaanderen, krijgt een rol in Mooi en Medogenloos, wereldwijd een van de populairste en meest bekeken soaps. De tv-celebrity mag een wit pak aantrekken en zal te zien als de kapitein van een luxejacht die een huwelijk voltrekt, een naar verluidt belangrijke verhaallijn in de serie. De opnames vonden plaats in het mondaine Monaco.

Met deze kleine rol maakt Jani meteen zijn debuut als acteur op het kleine scherm. De producers van de soap zagen in de Vlaming enige verborgen talenten nadat hij samen met Katherine Kelly Lang - Brooke uit 'Mooi en Meedogenloos' - een reclamespotje opnam op verschillende continenten voor de modemaand van VIJF.

'Toen ik het aanbod kreeg om de rol van kapitein neer te zetten in 'Mooi en Meedogenloos' twijfelde ik geen seconde. Ik zou gek zijn om deze kans te laten liggen. Als kind keek ik met grote ogen naar de mode- en relatieperikelen van de Forresters en dat ik nu deel mocht uitmaken van deze legendarische soap vond ik geweldig', aldus Jani.

'Ik ben natuurlijk geen acteur, en blijf in de eerste plaats stylist, en begon met een klein hartje en veel zenuwen aan de opnames. Maar ik heb alles gegeven en me rot geamuseerd met de cast en crew. Ik kan niet wachten om het eindresultaat te zien. Kleine Limburgse Jani in een grote Hollywoodproductie, wie had dat ooit gedacht?"

'Mooi en Meedogenloos' - te volgen op VIJF - bestaat intussen al 27 jaar, wordt uitgezonden in 110 landen en bekeken door 35 miljoen kijkers. De soaps verzamelde maar liefst 41 Emmy Awards en won afgelopen week nog voor het negende jaar op rij de prijs voor 'Beste Telenovela/Soap' in Monte Carlo. 'Kapitein' Kazaltzis zal in augustus twee afleveringen lang voor vier miljoen Amerikanen op het kleine scherm te zien zijn. (DB)

Onze partners