Scarlett Johansson is allereerste ambassadrice SodaStream

© SodaStream

SodaStream, het merk van de doe-het-zelf limonades, wist niemand minder dan Hollywoodster Scarlett Johansson te strikken als ambassadrice. De lancering van deze gloednieuwe campagne vindt plaats tijdens de Super Bowl op 2 februari.

SodaStream, het merk van de doe-het-zelf limonades, wist niemand minder dan Hollywoodster Scarlett Johansson te strikken als ambassadrice. De lancering van deze gloednieuwe campagne vindt plaats tijdens de Super Bowl op 2 februari.

Bij SodaStream zijn ze alvast opgetogen met hun nieuwe ambassadrice. ‘Scarlett is al heel lang een enthousiast gebruiker van onze producten, een rolmodel voor het plaatje van een gezond lichaam en verantwoord omgaan met ons milieu’, aldus Daniel Birnbaum, CEO van SodaStream.

De wereldberoemde actrice was als kind al verzot op spuitwater. Het duurde dus niet lang voor ze SodaStream ontdekte. ‘Het streeft naar een gezondere levensstijl en een gezondere planeet, ik hoefde dus niet lang na te denken over deze samenwerking’, klonk het bij Johansson. De campagne krijgt haar première tijdens het reclamegedeelte van het megalomane sportevent van de Super Bowl, de finale van het American Football.

Even een korte round-up van wat Sodastream nu precies weer is. Wie het toestel in huis heeft, kan zelf bruisende drankjes fabriceren. Meer dan 100 smaken kunnen toegevoegd worden aan je zelf geproduceerde spuitwater. Niet alleen is het veel gezonder, je verbruikt ook geen torenhoge stapels petflessen meer. (AB)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content