Rihanna is te ordinair voor Nivea

© Getty Images

Het sexy imago van popzangeres gaat niet samen met haar rol als model voor het beautymerk. Dat zegt de nieuwe CEO van Nivea in een interview met de Duitse krant ‘Welt’.

Het sexy imago van popzangeres gaat niet samen met haar rol als model voor het beautymerk. Dat zegt de nieuwe CEO van Nivea in een interview met de Duitse krant ‘Welt’.

Stefan Heidenreich, de nieuwe CEO van Nivea, vindt dat de sexy levensstijl van 24-jarige popzangers Rihanna niet samengaat met imago van het merk. Daardoor wordt het contract met Rihanna stopgezet en loopt de zangeres een lucratieve deal mis.

Vorig jaar werd Rihanna gevraagd als model voor de campagne voor het honderdjarige bestaan van Nivea. Maar de nieuwe CEO van Nivea kan zich niet vinden in de levensstijl van Rihanna en sluit een tweede deal uit. “Ik kan de waarden van Nivea niet in verband brengen met Rihanna”, legt Heidenreich uit. “Nivea staat voor vertrouwen, familie, betrouwbaarheid”.

Rihanna diende Heidenreich met een antwoord via Twitter. Ze tweette een foto van Heidenreich met de woorden: ‘No caption necessary’.

Het ziet ernaar uit dat Heidenreich, die Nivea nieuw leven wil inblazen en een nieuw logo wil lanceren, het zonder de hulp van wereldster Rihanna, waar toch veel vrouwen bewondering voor hebben, zal moeten stellen. (LVR)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content