Mila Kunis wordt gezicht van whiskymerk Jim Beam

© Twitter

De Amerikaanse actrice heeft een nieuwe klus binnengehaald. Ze is niet het gezicht geworden van een beautyproduct of van een modelabel, maar het Amerikaanse whiskymerk Jim Bean schakelde haar in als ambassadrice.

De Amerikaanse actrice heeft een nieuwe klus binnengehaald. Ze is niet het gezicht geworden van een beautyproduct of van een modelabel, maar het Amerikaanse whiskymerk Jim Bean schakelde haar in als ambassadrice.

Hoewel het prototype van de whiskydrinker een man is, koos Jim Bean toch voor een vrouw als uithangbord. Het whiskylabel wil die vooroordelen over de whiskydrinker de wereld uit helpen. ‘Iedereen zou wel een Jim Beam whisky willen drinken met Mila’, verduidelijkt Kevin George van Jim Beam in een persbericht.

In het onderstaande filmpje is te zien hoe de vriendin van Ashton Kutcher een rondleiding krijgt in de whiskydistilleerderij van Jim Beam. ‘Ik vind het geweldig dat er hier zoveel oprechte geschiedenis in het bedrijf zit’, vertelt ze in de video. Met Mila Kunis als gezicht is het de eerste keer dat het bedrijf een wereldwijde campagne lanceert. (AB)

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content