Madonna steelt de show op Superbowl in Givenchy

Madonna verblindde de miljoenen kijkers van de Superbowl met drie verschillende haute couture-outfits van het Franse modehuis Givenchy.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Madonna verblindde de miljoenen kijkers van de Superbowl met drie verschillende haute couture-outfits van het Franse modehuis Givenchy. De Queen of Pop vroeg aan de Italiaanse ontwerper Riccardo Tisci, het creatieve brein achter modehuis Givenchy, om haar te laten schitteren tijdens haar eerste optreden op de Superbowl – de meest bekeken TV-uitzending in Amerika.

En laat ons eerlijk zijn, er kon niet naast de 53-jarige worden gekeken, die in een betoverende gouden cape, belegd met goudkleurige metalen pailletten en kristallen, de show opende. De rest van Madonna’s garderobe bevatte onder meer een zwarte pythonriem, een zwarte zijden jas belegd met micropareltjes en een goudkleurig metalen hoofddeksel bezaaid met kristallen.

Sticky and Sweet
Tisci, die drie jaar geleden al eens samenwerkte met Madonna voor de kostuums van haar Sticky and Sweet tour, noemde het een “grote eer” om de superster te kleden voor de Superbowl.

“Mensen zeggen dat alles grenzen heeft, maar bij Madonna bestaan geen grenzen”, zei Tisci aan de krant Telegraph.



Vincent Fobelets

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content