Madonna bouwt fitnessimperium verder uit

19/05/15 om 18:25 - Bijgewerkt om 18:26

Met Hard Candy Fitness opende Madonna in 2010 al haar eigen fitnessketen. Nu gaat de Queen of Pop, die wereldwijd bekend staat om haar wonderbaarlijke wasbordje en haar onberispelijke benen, echter nog een stapje verder door de retailmarkt in te duiken.

Madonna bouwt fitnessimperium verder uit

The Hard Candy Fitness © Getty Images

Op maandag 18 mei verklaarden New Evolution Ventures en Madonna's manager, Guy Oseary, de samenwerking met het branding merk Epic Rights voor geopend. Of het nu gaat om flashy gewichten, home-trainers met ingebouwde boxen of doodgewoon een reeks fitnessvideo's is nog niet bekend; op de 2015 licensing expo in Las Vegas (9 tot 11 juni) zullen meer details vrijgegeven worden.

Hard Candy @ home

Het opzet is in ieder geval wél al duidelijk. "We willen het merk tot bij het publiek brengen, voor de mensen die zich niet kunnen inschrijven bij een Hard Candy fitnessclub. Zo kunnen zij toch nog van een work-out in Hard Candy style genieten, en dat met de beste uitrusting", zei Dan Levin, hoofd Celebrity & Lifestyle binnen Epic Rights.

Sinds de oprichting in 2010 werden er in acht steden filialen opgebouwd, namelijk in Mexico stad, Moskou, St-Petersburg, Sydney, Santiago, Toronto, Rome en Berlijn. Opmerkelijk: in de Verenigde Staten is nog geen Madonna-fitness te vinden. Die stap is pas gepland voor na 2016, wanneer de fitte popster ook naar de Aziatische markt trekt.

(EDW)

Lees meer over:

Onze partners