Julia Roberts in nieuwe campagne van Givenchy zonder iconische lach

09/12/14 om 14:37 - Bijgewerkt om 14:37

Riccardo Tisci staat erom bekend te kiezen voor beroemde gezichten die geen professioneel model zijn. Dit voorjaar is het de beurt aan actrice Julia Roberts.

Julia Roberts in nieuwe campagne van Givenchy zonder iconische lach

Julia Roberts © Givenchy

Na performance artieste Marina Abramovic en zangeres Erykah Badu, mag Julia Roberts Givenchy vertegenwoordigen. De actrice is een echte ster, maar blijft ver weg van de sociale media en roddelblaadjes. Haar contract bij Lancôme zorgde voor haar aanwezigheid in het straatbeeld en modemagazines, maar voor de rest zien we Roberts niet veel verschijnen in print.

Wat vooral opvalt is dat de actrice in deze campagne geen stralende glimlach vertoont. Het is nochtans haar handelsmerk en sierde al heel wat filmposters. Net daarom wilde Tisci dat ze haar glimlach voor een keer op zou bergen. 'Je lach is zo mooi en is zo bekend. Daarom wil ik deze shoot zonder die glimlach doen,' zei de ontwerper aan zijn muze.

Een goede en krachtige keuze als je het ons vraagt: Julia Roberts zoals we haar nog nooit zagen. (LP)

Lees meer over:

Onze partners