Beyoncé wordt het gezicht van Pepsi

© DR

Pepsi heeft net een samenwerking met Beyoncé aangekondigd, die verder zou gaan dan de klassieke reclamecampagnes.

“Deze globale samenwerking zal Beyoncé talloze kansen bieden om haar creativiteit uit te drukken”, meldt Brad Jakeman, de Voorzitter van de Drankdivisie van PepsiCo.

Zo zal de zangeres zowel de hoofdrol spelen in de reclamecampagne van het merk als in de nieuwe spot waarvan de naam ‘Live for Now’ luidt en die vanaf begin 2013 zal uitgezonden worden. Ze zal ook een muzikaal platform van dezelfde naam presenteren. Doelstelling van het platform zal zijn lokale artiesten te steunen dankzij het Creative Development Fund.

Op zondag 3 februari 2013 zal Beyoncé tijdens de rust van de Super Bowl de mythische show verzorgen vanuit New Orleans. Weer een nieuwe uitdaging voor de Amerikaanse ster die nog recentelijk te zien was aan de zijde van Michelle Obama in de strijd tegen obesitas.

Pepsi en de popsterren

Sinds de jaren 80 hebben talrijke popsterren de kleuren van Pepsi gepromoot: er was natuurlijk Michael Jackson, die in 1984 het bal opende, daarna Tina Turner, David Bowie, de Spice Girls, Kanye West, Shakira, Britney Spears of recent nog Nicki Minaj en Eric Cantona. Onder andere.

Beyoncé zelf heeft sinds 2002 een contract met de eeuwige concurrent van Coca Cola. Samen met Britney Spears en Pink verscheen ze al eens in 2006 in een grandioze spot van het merk. (AW/Vertaling door C.B.)

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content