Beyoncé is nieuw gezicht van H&M

De Amerikaanse zangeres zal te zien zijn in de nieuwe zomercampagne.

De Amerikaanse zangeres Beyoncé Knowles zal binnenkort te zien zijn in de nieuwe zomercampagne van de Zweedse modeketen H&M. Er deden al enkele maanden geruchten de ronde, maar het nieuws is nu officieel bevestigd door beide partijen. Dat meldt de Britse Vogue.

Beyoncé is de ster van de nieuwe zomercampagne en zal vooral stukken tonen die ook geïnspireerd zijn op haar eigen stijl. De zangeres is namelijk niet alleen het gezicht van de collectie, maar heeft ook zelf meegewerkt aan de stukken.

De beelden voor de campagne – die we binnenkort overal kunnen bewonderen – werden gefotografeerd in de Bahama’s eerder dit jaar. De slogan wordt “Beyoncé as Mrs Carter in H&M”, als verwijzing naar haar tournee die binnenkort van start gaat.

“Ik vind het geweldig dat H&M de focus legt op betaalbare kledij die heel modieus is. We zijn voor deze collectie vertrokken vanuit het concept van de vier natuurlijkelementen, iets wat me enorm aansprak”, aldus Beyoncé.

De zomercollectie bevat beachwear, waaronder ook een bikini van de H&M for Water collectie, waarbij ze geld inzamelen voor WaterAid. De printcampagnes gaan gepaard met een televisiereclame waarin Beyoncé ook het nummer ‘Standing On The Sun’ voorstelt.

“De zomercampagne weerspiegelt een fantasierijke wereld met veel glamour, drama en een paradijselijk gevoel”, zegt Donald Schneider, de creatieve directeur van H&M.

De geruchten die eerder al werden verspreid zijn gestart in januari toen een medewerker van H&M per ongeluk informatie loste over de fotoshoot in de Bahama’s, maar beide partijen wouden toen geen verdere informatie geven. (RDM)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content