Zalando strikt Cara Delevingne voor grappige Topshop campagne

Cara Delevingne © .

Het Britse topmodel zal te zien zijn in twee nieuwe video’s van de Europese online retailer Zalando. Delevingne probeert in de filmpjes de namen van een Franse stad en Duitse gemeente uit te spreken.

Een van de belangrijkste merken van Zalando is ongetwijfeld Topshop. Laat dat nu net het label zijn dat Cara Delevingne als boegbeeld heeft. Het Britse model gaat nu ook in zee met Zalando zelf voor een campagne in magazines en op televisie. De tv-spot werd ingeblikt door Gordon von Steiner in Los Angeles. Kate Phelan, creatief directeur van Topshop, verzorgde de styling. Op zondag 19 april wordt de campagne gelanceerd.

In het filmpje probeert het model de Franse stad Clermont-Ferrand en de Duitse gemeente Korschebroich uit te spreken, om meer naamsbekendheid te creëren voor de minder gekende Europese bestemmingen van de online retailer.

Fans van duurzame mode dienen wel op te passen met het bestellen via Zalando. Van de website Rank a Brand krijgt de online retailer immers een E-label, wat wil zeggen dat ze niet transparant genoeg communiceren en geen duidelijke vooruitgang boeken. (LP)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content