Teeville lanceert reeks T-shirts in nieuw concept

Op dinsdag 1 oktober lanceert Teeville een nagelnieuw concept. Het online platform dat T-shirts met originele prints verkoopt, legt in hun nieuw concept de nadruk op een achterliggend doel.

Op dinsdag 1 oktober lanceert Teeville een nagelnieuw concept. Het online platform dat T-shirts met originele prints verkoopt, legt in hun nieuw concept de nadruk op een achterliggend doel. Voordien werden de leukste inzendingen op teeville.eu verkocht op de website. Creatievelingen konden hun ontwerpen uploaden op het platform en vervolgens werden de leukste concepten verkozen en verkocht. Met hun nieuwe werking gaat Teeville nog een stapje verder.

Vanaf begin oktober kunnen designers, artiesten en organisaties hun T-shirt aanbieden op het online platform zonder financiële risico’s. Wel wordt er van hun verwacht dat ze een duidelijk doel voor ogen hebben. Dit kan gaan van het steunen van een goed doel tot geld inzamelen voor een wereldreis. Voor beginnende muziekbands kan dit ook een handige manier zijn om geld bijeen te sprokkelen voor het opnemen van een demo.

De T-shirts worden gedurende 20 dagen te koop aangeboden op Teeville. Als er tegen die datum minstens 10 stuks in pre-sale verkocht zijn,worden alle bestellingen gedrukt en verzonden. De aanbieder krijgt vervolgens een deel van de opbrengst. Wanneer het niet lukt om tien exemplaren te verkopen, krijgen de kopers die al een T-shirt besteld hadden gewoon hun geld terug.

De ontwerpers die de spits mogen afbijten zijn het Belgische Fuzz Magazine, Femke Gielkens, Olivier Vanbiervliet en Domien Vandoren. We wensen de designers alvast veel succes! (LP)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content