Olsen-zusjes breiden mode-imperium uit

© Reuters

De zusjes Mary-Kate en Ashley Olsen zijn intussen volwassen en weten van aanpakken. De tweeling heeft het leven in de spotlights en op het witte doek ingeruild voor een succesvolle carrière in de mode. De nieuwste aanwinst in hun mode-imperium is het bedrijf Beachmint.com. De zussen kochten aandelen in het bedrijf en mogen zich nu covoorzitters noemen.

De zusjes Mary-Kate en Ashley Olsen zijn intussen volwassen en weten van aanpakken. De tweeling heeft het leven in de spotlights en op het witte doek ingeruild voor een succesvolle carrière in de mode. De nieuwste aanwinst in hun mode-imperium is het bedrijf Beachmint.com. De zussen kochten aandelen in het bedrijf en mogen zich nu covoorzitters noemen.

De tijd dat de Olsen-tweeling als peuter harten veroverde in de televisieserie Full House lijkt lang achter ons. Mary-Kate en Ashley hebben zich intussen ontpopt tot gewiekste zakenvrouwen en stijliconen die gerespecteerd worden in de mode-industrie . WWD meldt nu dat de twins aandelen hebben gekocht van het bedrijf BeachMint en zo hun invloed in de modewereld alweer hebben vergroot.

Het bedrijf Beachmint.com bezit zes verschillende onderverdelingen: StyleMint – wat de zusjes mee hielpen oprichten – JewelMint, ShoeMint, IntiMint, BeautyMint and HomeMint. De twins zijn nu covoorzitters van BeachMint en zullen ook creatieve en adviserende rollen op zich nemen.

‘In onze rol als covoorzitters zullen Ashley en ik nauw samenwerken met het management van BeachMint tijdens hun strategische groeifase om op die manier de Mint-merken tot leidende online bestemming voor alle zaken die met mode te maken hebben te garanderen,’ vertelde Mary-Kate aan WWD. De tweeling ziet het dus groots en zal mee nadenken over de aanpak van het bedrijf om een belangrijke naam te worden.

Mary-Kate en Ashley zijn niet aan hun proefstuk toe. De zusjes hebben al een indrukwekkend cv in de mode bijeengesprokkeld. Ze bezitten drie eigen merken, The Row, Elizabeth and James en Olsenboye, en kaapten in 2012 de prestigieuze Womenswear Designer of the Year award weg onder de neus van Marc Jacobs. Met deze nieuwe toevoeging aan hun mode-imperium bewijzen de Olsen-twins dat ze niet op hun lauweren rusten na voorgaande successen, maar de koe bij te horens vatten en steeds hoger op de modeladder klimmen. (LP)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content