Modewereld steunt goede doel met teddybeer

Enkele modeontwerpers hebben een eigen versie gemaakt van de ‘Pudsey bear’ voor het goede doel Children In Need.

Enkele van de grootste modelabels hebben een eigen versie ontworpen van de Pudsey bear. Deze unieke knuffels zullen geveild worden voor het goede doel Children In Need.

In totaal werkten 30 labels mee aan de campagne, georganiseerd door journaliste Katie Grand van Love Magazine. Zo ontwierpen onder meer Alexander McQueen, Prada, Louis Vuitton, Gucci, Paul Smith en Balenciaga een unieke teddybeer.

De stukken worden op 15 november geveild in het veilinghuis Christie’s. “Ik was vereerd om curator te mogen zijn van deze fantastische collectie. BBC Children in Need is een doel waar het geld enorm goed besteedt zal worden”, zegt Grand tegen de Britse Vogue.

Wie de beertjes wil bekijken voor ze geveild worden, kan dat doen in Londen bij Selfridges van 24 oktober tot 14 november. Er zullen ook miniatuurversies gelanceerd worden die te koop worden aangeboden voor het grote publiek. (RDM)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content