Lucky Brand kiest model van 69 jaar voor herfstcampagne

Lauren Hutton is 69 en het nieuwe gezicht (én lichaam) van Lucky Brands nieuwe herfstreclame, zo meldt Stylecaster.

Lauren Hutton oogt stralend in de nieuwe campagne voor Lucky Brand. Het jeansmerk koos bewust voor deze bijna-zeventiger, maar heeft hiervoor duidelijk geen compromissen moeten maken. Hutton heeft een fantastisch figuur, een goede huid en een jeugdige uitstralig die de jaren zo van haar af doen smelten.

Bovendien is Lucky met deze herfstcampagne behoorlijk on trend want modellen boven de veertig zijn in op dit moment. Zo zagen we al Stepahnie Seymour (44) in Jason Woo’s lentecampagne, schitterde een naakte Cindy Crawford (47) op de cover van Muse Magazine en koos Calvin Klein Underwear opnieuw voor Christy Turlington (44). Ook Christie Brinkley (59) hing na een pauze van dertig jaar haar comfortabele kledij aan de wilgen en poseerde gewillig in een badpak voor een Social Life magazine.

Lauren Hutton werd bekend in de jaren zestig als Playboybunny en stond maar liefst 26 keer op de cover van Vogue. (KS)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content