Lacoste lanceert jongere merk Lacoste Live

Het Franse sportswearmerk Lacoste lanceert dit najaar het nieuwe submerk ‘Lacoste Live’.

Het Franse sportswearmerk Lacoste lanceert dit najaar het nieuwe submerk ‘Lacoste Live’. Het richt zich daarmee op een jonger, eigentijdser publiek. De komende maanden openen wereldwijd zestig Lacoste Live-winkels, de eerste in het New Yorkse Soho. Nadien komen er ook in Parijs, Londen en Berlijn.

De Live collectie wordt modieuzer dan de traditionele Lacoste sportswear, met denim, optische prints en zigzagstreepjes. De prijzen zijn van hetzelfde niveau. Lacoste Live krijgt ook een aparte marketing en de winkels zullen over een eigen design beschikken. Het wordt warmer dan de klassieke witte look van de Lacoste-boetiek. Hoewel de boetieks al dit najaar openen is de eerste Lacoste Livecollectie voor mannen pas volgende lente klaar. Op de collectie voor vrouwen is het nog wachten tot de herfst 2011.

Ann Heylens.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content